tjejkväll

Först jobb igår, sen tjejkväll på det! Riktigt trevligt var det, men det var en lugn kväll med det blev rätt tidig hemgång för tjejerna, men jag ska ändå jobba idag så det var väl inte hela världen. Tyvärr blev det lite väl mycket "pojkvänssnack" vilket var lite dålig stil utav mig eftersom alla inte har pojkvänner. Men men, nu har vi i alla fall träffats och jag längtar redan till nästa gång.

Idag är det som sagt jobb för min del kvart i fyra till halv tio och innan det ska här pluggas lite, gå en promenad i det fina vädret och hälsa på pappa och säga hej då eftersom han åker tillbaka till Norge idag!


Heja heja förresten till Anna som vann melodifestivalen igår, woho min favorit som vinner för en gångs skull!

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0