rubriktorka.

Ledig idag, ääätnligen! Hade för mig jag skulle vara ledig igår men skulle börja kvart i sju, lite skillnad det. Har tagit mig en lång sovmorgon och precis ätit frukost. Väntar på att Vinbergs El ska ringa för kylskåpet ska bytas ut, men tro fan att dom bara bytar ut kylskåpet. Snyggt med ett sprillans nytt och ett 20 år gammalt pissgul frys?! Jävla hyresvärdar, dom kan ta sig i sketan. Det handlar bara om att få in hyran men när något går sönder så..

Jaja, vad ska jag göra på min lediga dag då? Jag ska käka middag hos morsan och farsan halv ett, sen skulle jag behöva rensa i garderoberna och stryka kläder. Det blir iaf att bara vara hemma och ta det lugnt och njuta av att inte ha några måsten. Nu ska här sättas på en maskin tvätt iaf!

Sorto åkte till Turkiet igår, lycka till där borta gumman det kommer att gå kanon och jag vill verkligen komma och hälsa på ♥

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0