mysig helg, men tråkig måndag.

Suck.. Hemma från jobbet idag, mina öron dödar mig. Började känna det i lördags men igår var det värre så jag ringde faktiskt jobbet imorse och sa att jag inte kommer. Idag är en sån dag då allt bara känns skit, utanför är det grått och jävligt, jag känner mig äcklig, har ont, och är sjukt uttråkad. Skulle antagligen behöva åka till VC och kolla mina öron och om det ev. är öroninflammation, men jag har bara dåliga minnen från gruebäck så det tar verkligen emot. Tror jag väntar med det till imorgon om det fortfarande gör lika ont för jag är ändå ledig imorgon.
Hur har min helg varit då? Den har varit helt okej, i fredagskväll kom mamma hit och gjorde mig och Niklas sällskap. Jag gjorde hemlagad pizza och ananaspaj, och det är alltid lika mysigt att ha mammsen här. Lördagen var väldigt slapp med en jätte lång sovmorgon och sen väckte jag Niklas med en god frukost med croissanter och nybakade frallor och massa frukt. Lillebrorsan kom över och fikade någon timme och på kvällen åkte jag och älsklingen till Halmstad och såg på bio och gick ut och åt på en grekisk restaurang efteråt. MYSPYS! Vi såg den nya filmen Änglavakt och den var speciell men väldigt bra. Den säger otroligt mycket om livet om man bara tar sig tid att lyssna på vad det är dom säger. Det kan vara skönt att någon gång kolla på något som inte bara handlar om ytlighet och får en att skratta.
Söndagen var väldigt slapp den också, först kollade vi på Linda och Mikaels lilla Felix dop, sen hälsa vi på Niklas farfar och senare på eftermiddagen bjöd Linda och Mikael över oss på kaffe och tårta. Var där en bra stund in på kvällen och jag myste med Felix hela tiden. Han låg och sov i min famn, fick mata honom och bara en massa gosandes! Jag blir så avundsjuk på dom, han är helt underbar den lilla fisen!

Nu ska jag hoppa in i duschen så man känner sig lite fräschare åtminstone, sen får det bli en kopp kaffe och en liten liten bit ananaspaj! KRAM ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0