mittiveckan.

Man kan nästan tro att våren kommit när man tittar ut. I två dagar har vi nu haft helt underbart väder och snön försvinner mer och mer. Jippi! Förkylningen börjar också släppa, nu har jag bara lite jobbig hosta kvar.

Idag är jag ledig, jobbade kvällen igår och var ledig i måndags med. Då åkte jag till Varberg och shoppade lite. Vad står på schemat idag då? Äta middag hemma vid halv ett, sen handla och sola solarium. Ikväll blir det lite vardagsmys för mig och Niklas!

Jag jobbar torsdag och fredag men till helgen är jag ledig. Ser jätte mycket fram emot helgen för på lördag fyller pappa 50 år och mamma har planerat en liten överraskning för honom. Vi ska fira hans födelsedag på Ästad med övernattning, god mat och bada i varma tunnor och sånt. Han tror nog bara han och mamma ska göra något, men hela familjen med respektive ska med. Ska bli riktigt mysigt! Hoppas det fina vädret håller i sig. Det blir lite firande av mammas födelsedag också, hon blev 47 i måndags. Grattis grattis!

Nu kallar duschen!  KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0