full rulle dygnet runt.

Oj, såg att det var cirka tre veckor sen jag bloggade sist. Men jag har så fullt upp varenda timme på dygnet att det knappt funnits tid till att skriva ett litet inlägg om allt som händer. Idag har jag egentligen inte alls tid till det, men det får gå. Kom upp lite för sent idag, men åt frukost ute på trappan då det är helt underbart väder ute idag. Sen direkt på pluggandet, vi håller på med sista tentan nu och den ska vara inne på måndag sen är det förhoppningsvis över. Att plugga på distans samtidigt som jag jobbar var verkligen ingenting för mig, jag har inte alls presterat så bra som jag hade kunnat, men det är ingen ide att gräma sig över det nu.

Renoveringen på huset vi ska hyra är i full gång, det visade sig i förra veckan att det var en gammal läcka i badrummet så nu är hela badrummet utblåst, ni kan ju tro att jag hoppade av glädje när jag fick höra att det blir nytt badrum! I helgen var jag ledig och då hade jag och Niklas en myshelg bara jag och han, vi var i Hässleholm på bilträff och var uppe i sjön och fiskade och hade picknick och lite ost och vinkväll framför Eurovision. Ett år sen vi träffades för första gången och kollade på det i denna lägenheten jag nu flyttat in i. Herregud vad tiden har gått, helt underbart har det varit och kommer att bli.

På jobbet är det som vanligt, men jag börjar känna att jag har lite för mycket att göra, de dagar då jag väl unnar mig att göra precis vad jag vill är det hela tiden en oroande känsla i magen som gror över att jag inte gör det jag behöver  göra. Förhoppningsvis lugnar det ner sig är skolan är över, så jag kan få lite tid över att hålla iordning här hemma och få träffa mina vänner över en fika. För nu är det verkligen full rulle från tidig morgon till väldigt sen kväll.  Tur att jag får ha fullt upp med Niklas i alla fall ♥

Nu ska jag äta lite lunch, innan jag fortsätter med tentan en timme till. Jag har precis varit nere i huset och torkat av alla dörrkarmar och lister då det blev rätt så dammigt där igår när badrumsgolvet åkte ut. Sen ska jag försöka hinna fräscha till mig och ev. köra inom Sko Don och köpa mig ett par sommarskor innan jag börjar jobba 15:45. Pust!

KRAM KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0