dunk dunk..

Suck, ute regnar och haglar det och mitt huvud dunkar som bara den. Det är nog dags för mig att börja använda mina glasögon för huvudvärken kommer allt oftare. Jag är ledig idag och imorgon. Jag jobbade kväll igår, var på avlösning hela kvällen, jätte trevligt var det så det var en go kväll att jobba på. Jag gjorde prov för insulindelegering igår också, gick jätte bra, så har bara den praktiska delen kvar på torsdag.

Idag hade jag tänkt städa eftersom det skulle vara skitväder, men det hade Niklas gjort igår så det enda effektiva jag har gjort idag är att jag har struckit en massa kläder. Sen har jag mest suttit och kollat på Greklandsresor, jag är fruktansvärt sugen, men det blir nog ingen resa för mig i sommar..
Om Niklas inte ska jobba över idag, ska vi kolla på kakel till badrummet efter han slutat jobbet. Imorgon ska det bli bra väder, så då har jag planerat att vara i trädgården i huset. Snart är där färdigmålat och tapetserat, sen är det bara badrummet och köket som kommer ta lite längre tid. Woho!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0