tråkiga måsten en ledig dag.

Nu börjar jag bli riktigt trött på att vakna helt igentäppt i näsan och konstig i halsen varje morgon. Hatar dessa allergier jag fått.. Får skylla mig själv som lever med tre katter, men ändå.

Sitter i soffan och surfar lite, är ledig från jobbet idag. På schemat står det endast att städa hela lägenheten. Jag har inte planerat att plugga något, men det blir det säkert ändå. Om jag orkar skotta av bilen idag också(!) så blir det nog att åka till Ica och handla med. Inte en så jätte rolig ledig dag precis..

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kolla in den här bloggen om du vill se djurplågeriet som är lagligt i världen! Kommer även andra inlägg om t.ex förtryck.

http://livetibabylon.blogg.se

2010-02-23 @ 10:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0