förkylning, what?!

Jag har åkt på en dunderförkylning! Vaknade i morse och var jätte svullen i halsen men trodde bara att det var allergibesvär som vanligt, men eftersom det inte gick över under dagen utan bara blev värre och värre så var det något annat. Direkt när jag slutat blev det att köpa Zyx och glass, men ingenting hjälpte speciellt bra. Jag fick iaf en lugn och mysig eftermiddag för mig själv. Låg i sängen med laptopen och åt glass och kollade Glamorama, läste Cosmopolitan och knaprade halstabletter. Känner mig rejält utvilad nu men halsen har bara blivit värre.
Nu sitter jag i soffan och väntar på att Niklas ska komma från jobbet, han har jobbat över idag.

Imorgon jobbar jag kvällen, och ska göra det oavsett vad, eftersom jag jobbar med mamma. Alltid lika trevligt! Innan jag börjar ska jag ta en tidig fika med Therese och spendera lite pengar på Kicks!

Nu ska jag snörvla vidare här i soffan, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0