vill man bli fin får man lida pin!

Tjaabba!
Inte bloggat förens nu, inte likt mig :P Men har faktiskt inte hunnit.
Var tvungen att gå upp tidigt för hade beställt soltid till halv elva med Therese och vi skulle cykla dit, för det var ju bra väder ute. Men! När jag är påväg till henne så ska det ju självklart börja regna, åh vad mitt humör sjönk. Men vill man bli brun & fin får man lida pin. Trodde aldrig vi skulle komma fram, det blåste och regna och vi bara gnällde. Men det gick, och man kände sig allt annat än fräsch sen när man la sig i solariet. Hem gick det i alla fall bättre, det regnade ännu mer men vi hade medvind vilket inte händer allt för ofta.
Har faktiskt suttit och pluggat matte sen jag kom hem, nörd tänker ni säkert nu :P Men kom på igår att jag har ju matteprov på måndag och är inte färdig med kapitlet. Har dock jobbat på bra nu så det får räcka för idag, får sitta lite med det imon också.

Ikväll blir det bio i Varberg med mamma :) Flyga drake ska vi se, jag läser ju den boken och den är sjukt bra. Får hoppas filmen är lika bra, tyvärr så brukar det inte bli så.

Nu ska jag äta. Skriver nog inget mer idag, jag sitter alldeles för mycket vid datorn.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0