nyklippt

Det är så härligt att va nyklippt, håret blir ju helt underbart efter en vistelse hos frisören! Har inte gjort något speciellt med håret, klippte bara topparna. Tänker nog låta min page växa ut, men för att det ska växa något måste man klippa med.
Idag sket jag i att träna, har jätte dåligt samvete över det nu, men jag är så oerhört stressad nu, så mamma tyckte jag skulle hoppa över den och ta en rejäl sovmorgon istället, och det gjorde jag. Hade bara en lektion idag, och jag fick prova att göra matteprovet igen, svarade på en fråga mer denna gången, fan :/
Efter det gick jag ner på stan och köpte lite smink- jag köpte en rouge från Loreal'Paris, kajal från samma märke, plus en nagelpenna som ska göra mina undersidan av naglen vitare. Resultat får ni se sen :)
Nu måste jag besvara färdigt frågorna till medicinsk grundkurs till imon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0