konichiwa

En riktigt tråkig dag har det varit idag, bläh säger jag bara! Försökte njuta så gott jag kunde över att jag var ensam hemma för en gångs skull, men tiden gick alldeles för fort och plötsligt var mamma hemma och började gnälla och tjata.. Hon tyckte jag kunde åka tillbaka till Vbg, och vet ni vad, jag hade gärna gjort det, för jag saknar Kim som tusan. Det är helt sjukt vad betuttad jag har blivit i den grabben!

Jag har inte gjort så mycket ikväll, suttit och letat resor till julen men det är alldeles för dyrt för att jag ska ha råd med det. Jag var även ute på en riktig långpromenad, det var härligt att röra lite på sig, speciellt när vädret är helt underbart.

Imorgon börjar jag inte skolan förens vid kvart i tio, har bara två lektioner sen har jag två håltimmar (som vanligt -.- ), och sen en lektion till. Slutar dock redan vid två och det är rätt gött, sen efter det har jag körlektion. Tänkte även ta en sväng i stan och kolla efter en present till min kära vän Therese som fyller 18 på torsdag!!
Måste nog även ta bussen till Kim och hämta hem mina p-piller, jag mitt jävla nöt glömde ju dom där.

Resten av kvällen tänker jag spendera i soffan med en kopp kaffe och en bra bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0