stark som en oxe

Kom hem från gymmet för en stund, har varit där och tränat med mamma. Var riktigt gött att träna idag, speciellt då ventilationen fungerar igen. Var lite seg i benen, men för övrigt gick det skit bra. Mina armar orkade hur mycket som helst :D

En sak som jag tycker är så roligt är att de killar som är jätte biffiga på gymmet låter något förfärligt, där var en kille som satt och tränade ryggen och börjar stöna något kopiöst, jag skratta så mycket att jag ramla av pilatesbollen, det lät precis som om han hårdnuppade, han verkade inte höra hur han lät för trots folks blickar lät han bara mer & mer, hahha!

Efter att vi hade tränat satt vi i bastun rätt länge, och sen åkte vi och tog en lunch på Ståhlboms, brie och salamimacka med en latte blev det ^^, Riktigt mysig söndag!

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

ha en trevlig dag!

2008-03-02 @ 14:16:59
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0