sex måltider om dagen

Hur många måltider ska man äta om dagen?  - sex st.

Visst låter det mycket? Men det är sant, man ska äta sex ggr om dagen.

Frukost
Mellanmål
Lunch
Mellanmål
Middag
Mellanmål

Ett mellanmål kan bestå utav en macka, frukt eller yogurt.

Jag äter nästan altid sex ggr om dagen. En typisk skoldag så äter jag:

Frukost -
havregrynsgröt med äppelmos + ett knäckebröd med leverpastej vid sju halv åtta.
Mellanmål - en frukt i skolan vid tio tiden.
Lunch - skolmaten vid ca; halv tolv
Mellanmål - hemma från skolan vid tre halv fyra, en macka och en liten yogurt.
Middag - något varmt hemlagat vid sex sju tiden.
Mellanmål - tar en frukt vid nio halv tio tiden på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej jag skulle säkert kunna hjälpa dig med din design..
hojta till bara...Är ju inte världs bäst.. men jag lär mig och jag försöker.:)
//JOhanna

2008-03-02 @ 20:17:39
URL: http://onlyonelife.blogg.se
Postat av: Emmy

Grattis, du vann :) Adda mig på [email protected] så får du skicka två bilder som du vill ha med i headern också :) / Emmy

2008-03-02 @ 20:37:15
URL: http://amafao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0