igång med träningsdagboken igen.

Om jag nu har tänkt ta tag i träningen och sätta igång på allvar igen, får jag väl ta och börja skriva träningsdagbok igen. Det blev ju som sagt inte ett så långt och hårt pass idag som jag egentligen hade behövt, men det var bättre än ingenting. Först tog jag ryggen, och sedan bröstet och avslutade med (lite) mage. Tog lite tyngre vikter idag än vad jag brukar göra i vanliga fall, och jag tog mindre repetioner. Kommer antagligen ha världens träningsvärk imorgon! Blir det inget jobb för min del imorgon, ska jag till gymmet och träna ben/rumpa och (mycket) mage!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. =)

2008-06-24 @ 16:18:15
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0