Tisdag

Ledig hela dagen, kan det bli bättre? Andra ungdomar hade antagligen sovit typ hela dagen, men inte jag! Jag var uppe vid halv nio och tog bussen till gymmet vid halv tio.
Träningen gick jätte bra, jag körde igenom hela kroppen och sprang som en blådåre på löpbandet. Förresten, var ju ute och sprang igår för första gången på jätte länge, och trots min dåliga kondition gick det bra, fick dock väldigt ont i lungorna bara för att det var så kallt.
Efter att jag hade tränat i nästan två timmar duschade och bastade jag ett bra tag, och efter det solade jag. Lite färg fick jag allt, känner mig mycket fräschare nu! Var hemma vid halv två-tiden och då lagade jag mat till mig och brorsan som är hemma pga. att han är sjuk!

Nästa träning blir på torsdag igen med mamma, innan skolan!    Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0