Frukost

Här var det tänkt att jag skulle ge lite kosttips, och nu ska ni få ett tips om vad man kan äta till frukost.

Jag äter alltid frukost, klarar mig inte utan det. För mig är frukost det viktigaste målet under dagen.

Min frukost består av:

Fiberhavregrynsgröt med äppelmos
En grov macka med skinka eller leverpastej med någon grönsak på
En kiwi
Ett glas mjölk eller apelsinjuice.

Detta klarar jag mig väldigt bra på fram till lunch. Jag får i mig både fibrer, c-vitamin och protein.
Fiberhavregryn smakar tyvärr inte så jätte gott, så ibland får det bli vanlig havregrynsgröt. Tycker man inte om äppelmos kan man ta nästan precis vad som helst, skivad banan, lite drottningssylt.. Smaken är som baken :)

   Fiberhavregrynsgrött smakar inte lika illa som det ser ut, jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0