Det blev inget möte med min PT

Idag skulle jag haft möte med min personliga tränare Torbjörn, men så blev det inte. Han var sjuk. Jag kände det nästan på mig när jag vaknade och cyklade dit att det var nånting, antingen att han inte var där, eller att jag hade missuppfattat tiden.. Men men.
Jag tränade ändå, men fick världens mensvärk när jag värmde upp, trodde jag skulle svimma, så ont hade jag. Så jag tog bara armar och mage, höll på i knappt 45 minuter, sen cyklade jag hela vägen hem igen. Trodde aldrig att jag skulle komma hem, cyklade i snigelfart typ, för jag hade så ont i magen.

Trots att det inte blev så mycket styrketräning var det bättre än ingenting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0