laddar inför Vårruset!

Denna veckan har det inte blivit mycket träning. Ingen styrketräning överhuvudtaget faktiskt. Var ju i Stockholm tis-tors, och sen har jag inte orkat. Det blev istället en j*vla massa promenader i Sthlm, jisses vad vi har gått.
Var ialla fall ute och sprang en halvtimme innan. I början gick det kanon, det var fint väder och jag kände mig lätt som en fjäder. Blev dock väldigt jobbigt i slutet, jag fick ont i lungorna för det var väldigt kallt i luften. Jag hade en massa tankar som snurra runt i huvudet på mig, och efteråt kändes det mycket bättre. Springa är perfekt ifall man behöver rensa tankarna.

Det blir tyvärr ingen styrketräning imorgon heller, jag går rätt länge i skolan och har sjukt mycket plugg som väntar. Men på tisdag, då jag är ledig, ska jag självklart dit. Längtar efter att få låta kroppen och musklerna jobba!

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Hej! Nu är tävlingen avslutad. Vinnare kommer utses senare ikväll! :) Håll ut!

2008-04-07 @ 19:36:44
URL: http://www.emeliiepettersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0