sunday.

Då vart det söndag igen och en hel vecka har gått. Den längsta veckan jag varit med om känns det som. Det har blivit mycket ensam tid här hemma då Niklas jobbat över mycket och varit i verkstaden. Han jobbade som sagt igår också och kom inte hem förens vid sju. Hade en jätte tråkig lördag full med plugg.
När Niklas kom hem blev det iaf en god köttbit med min favoritsås Whiskeysås från Jensens BiffHouse med ett glas rött till. Sen blev det en massa myspys vid tvn med nybakad kladdkaka. Jag är en äkta desperate housewife, I known...

Har precis sminkat färdigt mig, Niklas är nere i verkstaden en stund, men om en timme ungefär ska vi först till Halmstad för att kolla på vinterjacka till Niklas, sen ska vi till Båstad för att fira hans syster som fyller 30 år idag.

Verkar som om det kommer bli en bra söndag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0