fika med susanne.

Nu har jag fått schema på kursens inlämningar och suck vad mycket det är. Första inlämningen är redan nästa vecka så nu blir det lite stressigt eftersom jag och Niklas planerar att åka till Rättvik nästa helg. Men det ska gå, jag har ju inget inplanerat jobb så tiden har jag ju.
Efter en skön sovmorgon hämtade jag Jacob i stan och körde hem han, sen tog jag en fika i stan med Susanne på Stålboms. Jätte trevligt var det, tycker att vi ses alldeles för sällan utanför jobbet. Jag fick även köpt "senilsnören" till mina glasögon och lånat en bok på biblioteket som jag behöver till kursen men som jag tyckte var för dyr för att gå och köpa.

Nu sitter jag och kollar på Förkväll och ska alldeles strax ställa mig och göra scones så att dom är färdiga tills Niklas kommer hem och då blir det lite mys med té och nybakade scones!

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0