egentid efter jobbet.

Nästan precis hemkommen från jobbet och myskläderna åkte på direkt och satte mig här i soffan med laptopen i knät och en bit tårta till. Inte helt fel efter en jobbdag..
Kvällen igår blev trevlig, dock kom inte två av Niklas kompisar och vi hade väl varit lite för generösa med tårtorna så nu har vi en massa tårta över. Men det går ingen nöd på daimtårtorna i frysen och känner jag mig själv rätt är den slut till helgen.

Niklas jobbar över till sju idag så jag har lite ensamtid här hemma nu. Skönt med lugn och ro. Många förstår inte hur jobbigt det är att jobba med människor på det viset vi gör. Det är inte precis så att man känner för att träffa folk efter jobbet...
Har tyvärr bara jobb till fredag, sen är det tomt i kalendern. Börjar i och för sig plugga på måndag men eftersom det är en distanskurs kan jag jobba upptill, så hoppas på att kalendern fylls med jobbtider snart.

Om jag hinner innan Niklas kommer hem ska jag ha lite egentid för mig själv. Skrubba hela kroppen med en ny scrub jag fick i julklapp, lägga en ansiktsmask från The Body Shop som jag köpte igår samt lägga en hårinpackning. Skulle behöva fixa naglarna också, men det hinner jag nog inte med. Laga middag ska det också göras!

Sköt om er, kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0