bättre självdisciplin!!

Har lite dåligt samvete efter denna veckan, jag har inte pluggat så mycket som jag borde. Men jag får skylla mig själv, för nu får jag ju sitta med det i helgen istället.
Gårdagen spenderade jag genom att först sova alldeles för länge, sen segade jag framför tvn en bra stund men till slut kom jag iaf iväg till Ica för att handla. Sen åkte jag hem till Skogstorp och var där några timmar. Sen blev det snabbt hemåt, göra iordning lite, förbereda maten och plugga en stund. Har en bok på engelska som ingår i kurslitteraturen, som jag knappt fattar något i. Som tur var är den inte så viktig i den första inlämningen men den lär ju bli sen.
Kvällen blev iaf mysig som vanligt med tacos och det sista på daimtårtan framför Let's Dance.

Idag hade jag satt kl. på nio och hade strängt bestämt att kl. tio måste jag börja plugga. Har suttit fram tills nu och skrivit på den första uppgiften och nu tar jag bara en liten paus, tänkte göra iordning ett litet fruktfat så mitt socker håller sig uppe. Har planerat att plugga fram till tre, sen blir det en liten promenad, dammsuga här hemma och göra iordning maten tills ikväll samt mitt egna utseende.

Nu är det snart slut på rasten, höhö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0