work

Ja, det var ju sig likt på jobbet kan man ju säga. Så fort jag steg innanför dörren möttes man av tjafs och dylikt bland anställda och chefen. Väl ute på vägarna var det rätt skönt att vara tillbaka, trots att det var riktigt skitväder att vara ute och jobba i idag. Dom pratade om att det skulle komma mer snö, men hoppas verkligen inte på det. Det var rena kaoset på Solhaga i alla snö.
Har precis ätit soppa, gjorde purjolökssoppa när jag kom hem från jobbet. Nu sitter jag i soffan med böckerna uppradade och ska börja läsa de kapitel inför nästa uppgiften. Det blev jobb imorgon också, 7-16, men sen kan det inte bli något jobb till helgen för annars blir det skrik och panik med andra inlämningen eftersom jag jobbar hela nästa vecka.

KRAM PÅ ER I SNÖN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0