virrig dag.

Idag har huvudet inte riktigt hängt med som det borde. Det blev rörigt för mig på jobbet, kunde inte riktigt hålla koll och komma ihåg allt som sas. När det var dags för eftermiddagsrundan hade jag redan glömt vad jag hade gjort på morgonen. Det var rätt jobbigt att jobba också, för jag fick väldigt dåligt med sömn inatt. Albert var lite smått galen och väckte mig precis hela natten, först med att han tog mina p-piller på nattduksbordet, sen satt han i fönstret och drog upp en blomma och spred jord och grus flera ggr om i sovrummet och till sist spydde han i sängen. Inte en kanonnatt precis!
Två positiva saker i alla fall är att jag har fått månadsanställning nu, vet bara inte min sysselsättningsgrad ännu, men det är ett stort plus. Och sen har det äntligen släppt för mig och jag har börjat skriva på uppgiften som ska in på söndag. Den kanske inte bli perfekt men det är bättre att ha ett någorlunda resultat att skicka in än ingenting alls.
Niklas är hos sin mamma nu så jag är ensam hemma, tänkte göra mig en kopp té nu och kolla på Glee, tycker det är en bra och lättsam serie!

Imorgon blir det jobb 7-14 sen ska jag gymma med Sorto i Friskis & Svettis nya lokaler!

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0