PMS? Oh yes!

Jaha, nu börjar röda veckan närma sig igen.. Jag förstår inte varför jag har sån hemsk PMS och när jag pratade om det med en barnmorska på U-mottagningen ville hon inte ta det på allvar när jag berättade att det är jätte jobbigt och att det stör min vardag. Jag lyckas ju inte hålla humöret uppe och det går hela tiden ut över Niklas. Tårar ligger nära hela tiden och jag klarar inte av att se mig själv i speglen. Självklart förstörde jag chansen till en mysig morgon tillsammans och nu sitter jag här själv med ångest och dåligt samvete. Suck!

Igår kväll fick vi åka till veterinären med lilla Albert och det visade sig att han hade väldigt hög feber och hade antagligen en infektion i kroppen. Nu ligger den lilla stackaren på golvet bara och är helt utslagen. Min lilla bebis ♥ Efter det lagade vi middag ihop och senare på kvällen tittade en kompis till Niklas in, som åkte förbi Morup med sin lastbil.
Ska snart sätta på mig lite smink så man känner sig lite piggare, sen ska jag göra cupcakes för vi ska till mamma och äta ikväll och jag lovade att göra något till kaffet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0