ingen bra dag.

Idag är jag inte alls på bra humör, det var bara jobbigt att jobba idag, allt tog emot och kändes tungt. Vet inte riktigt varför för jag kände mig ovanligt pigg. Självklart när man väl kommer hem orkar man inte hålla humöret uppe längre och jag är otrevlig mot stackars Niklas. Har iaf suttit ensam hela kvällen, Niklas är hos sin mamma. Jag skulle ha pluggat ikväll egentligen men istället somnade jag i soffan och nu har jag precis smällt i mig en semla och har världens ångest över det.. Jag har även jätte ont i min högra hand. Jag har en broskbit som sitter i pekfingret och har haft den så länge jag kan minnas, men nu verkar den ha blivit större och det gör ont så fort jag böjer fingret. Det gick inge vidare att växla idag..

Jag är iaf ledig i helgen och måste läsa all litteratur då eftersom vi får andra uppgiften på måndag. Jag har nog en rätt tråkig helg framför mig, men ska försöka hålla humöret uppe ändå och göra något annat än att bara plugga.

Sköt om er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0