The Body Shop

Det var en härlig känsla att komma direkt från jobbet och kunna sätta sig vid datorn på en gång. Det blev jobb för min del idag också, skulle egentligen varit ledig men när dom fråga igår kväll när jag jobba om jag ville tackade jag mer än gärna ja. Det gäller att ta allt man kan få eftersom jag bara har jobb till den 17e sep. Lite synd då jag trivs jätte bra både med jobbet och arbetskamraterna, men får väl hoppas att dom ringer in mig ofta!

Ikväll ska vi iväg till Halmstad några arbetskamrater och gå på en privat makeuprådgivning på The Body Shop. Ska bli riktigt trevligt att få komma hemifrån lite och jag ska minsann unna mig själv några produkter.

Nu ska jag fortsätta surfa runt lite, sen måste jag fräscha till mig inför kvällen.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0