starta pizzeria i Morup?

Fredagsmyset blev perfekt igår! Det var jättemysigt att stå och baka pizza tillsammans och tro det eller ej men den blev faktiskt jätte god. Under tiden surplade vi i oss öl och smaskade på wasabinötter (det godaste jag typ smakat?!). Sen kollade vi som sagt på Män som hatar kvinnor och jädrar vilken bra film. Den var lite för rå emellanåt för min del, konstigt nog så brukar jag inte må dåligt av såna filmer, men jag mådde riktigt illa. Ni som inte sett den rekomenderar jag den verkligen!

Vi fick en jätte mysig morgon tillsammans men som vanligt blev det lite stressigt när Niklas skulle till jobbet. Nu sitter jag hemma och är sur och uttråkad. Har ingenting att göra och mamma kände inte för att åka någonstans. Ikväll ska jag på tjejkväll hos Ulle, ska bli trevligt. Dock har jag inget rött att ta på mig som var kravet!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0