no work today.

Vad jag älskar lediga dagar! Helt underbart att slippa gå upp i morse och få ligga kvar och sova några timmar till. Visst hade det varit ännu bättre om älsklingen att legat kvar bredvid och myst med mig, men det är inte helt fel med en hel säng för sig själv också.
Vid tolv mötte jag upp Susanne vid Stålboms för en fika, dock föll oss inget i smaken där och inte på något annat cafe för den delen heller. Istället provade vi lite glasögon i några affären och efter en stund hamnade vi ändå på Stålboms och satt och fikade och tjöta i över två timmar. Riktigt mysigt och skönt med lite tjejsnack!

Nu är jag bara hemma en sväng och släppte in lillebrorsan som hade glömt nycklar. Ska åka till Morup nu och storstäda hela lägenheten. Där ser förjävligt ut.. Det behövs lagas någon mat också men jag har idétorka, får väl se vad Niklas är sugen på.

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0