milstolpe.

Det är inte klokt vad tiden går fort, det är redan onsdag idag. Dagarna bara springer iväg och innan vi hinner räkna till tio är det nytt år. Jaja, nog om det!
Veckan har bara bestått utav jobb hittills. Idag och imorgon är jag dock ledig (underbart!) och är bara hemma en snabbis nu innan jag ska till ica och handla lite. Livet rullar på och jag trivs som bara den med det. Jag stortrivs på jobbet (oftast..) och har väl "tekniskt" sätt flyttat hem till Niklas. Jag har iaf tagit dit mer än bara mina kläder nu och så fick jag tillåtelse av honom att göra om i köket. Så nu har köket äntligen blivit lite mer hemtrevligt med nyputsad fönster, gardiner och blommor och lite annat småplick. Niklas verkade verkligen uppskatta det när han fick se det färdiga resultat igår så sitt inte och tänk nu att jag tar över hans lägenhet.  Det enda negativa var mammas reaktion när jag packade med mig några av mina saker dit, hon blev rätt så ledsen vilket jag förstår och emellanåt när jag tänker på att man aldrig blir liten igen och att man börjar bli vuxen och att det är dags att lämna hemmet och skaffa sig ett eget får jag också några tårar i ögonen.

Nu blir det snart handling på Ica iaf, ska handla lite saker inför ikväll då jag tänkte göra enchiladas till mig och Niklas. I eftermiddag kommer nog mamma och pappa till Morup och fikar lite och imorgon verkar det som att det

Sköt om er, KRAMKRAM  
     

Du är det bästa jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0