högskolekurser

Jag hittade fyra kurser som föll mig i smaken just nu;

Högskolan i Halmstad:

Beteendevetenskaplig grundkurs, 60 hp.

Islam i nutiden, 7,5 hp. Distans.


Lunds Universitet:

Sociologi, kriminologi. 15 hp. Distans.

Rättssociologi, grundkurs. 30 hp.


Det var bara dessa kurser jag kände för att söka nu då jag inte vill börja plugga stenhårt på en gång, jag vet inte ens om det kanske passar mig. Jag kommer kanske söka några fler om jag hittar några fler som intresserar mig, det är bättre att söka till många så har man större chans att bli antagen till någon. Två av kurserna är på distans eftersom jag helst vill kunna jobba upptill också, jag är inte så sugen på att flytta härifrån just nu heller vilket ni kanske förstår.

Dags för middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0