Går jag en säker väg mot en framtida hemmafru?!


Denna veckan har verkligen varit en vecka då jag har känt mig väldigt kreativ och tyckt det varit roligt att pilla hemma. Efter fikan med Susanne åkte jag hem och handlade, storstädade hela lägenheten, lagade mat och hade allt färdigt tills Niklas kom från verkstaden. Kände mig jätte duktig och igår tyckte jag att jag tog hem några vuxenpoäng när jag traskade runt med Therese på Blomsterlandet och köpte med mig hem lite blommor och gjorde ett jättefint blomsterarremang.
Antar att all denna kreativiteten kommer vara som bortblåst nästa vecka och det kommer inte bli gjort ett skit. Men men!

Ikväll blir det fredagsmys med älsklingen - hemmagjord pizza står på menyn och filmen Män som hatar kvinnor. Jag är ledig denna helgen men Niklas ska jobba imorgon men fick precis reda på att han inte börjar för ens tolv imorgon så jag får trots allt en underbar sovmorgon med honom som vi båda två älskar så mycket på helgerna.

Nu är det dags för fika med mammsen!

KRAMKRAMKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0