Chippendales m.m

Hejsansvejsan!

Helgen i Göteborg med mamma var kanon! Vi åkte ju dit på lördagen och det var kanonväder hela dagen, vi gick först runt i stan, fikade och shoppade lite. Sen tog vi ett glas vin på en uteservering innan vi gick upp på hotellet och gjorde oss iordning för kvällen. På rummet blev det några cider och sen åt vi en god middag på en restaurang i närheten. Showen började halv åtta och den var rätt så lyckad. Visst skrattade man och busvisslade som en dåre, men efter ett tag blev det lite för mycket nakna rumpor. Hela showen gick ju ut på att dansa lite och ta av sig kläderna och visa upp sina vältränade kroppar för skrikande kvinnor. Men nu har jag äntligen fått se dem och jag ångrar det inte alls!!

Det blev ingen utgång i Gbg, jag är lite för ung för nattklubbarna där ännu, så vi kom i säng någorlunda tidigt. Vi var ändå väldigt trötta så det gjorde inte så mycket.
Vi gick upp rätt tidigt på söndagen och åt en smaskig hotellfrukost innan vi begav oss ut på stan igen. Av någon anledning kände vi oss båda rätt bakis och trots att det var söndag var det fullt i affärerna. Vi blev mätta på shoppingen rätt fort och satte oss på ett cafe istället och kollade på galna fotbollssupportrar (herregud säger jag bara.. ).

Sammanställt var det en riktigt lyckad helg med mamma. Det var skönt men tråkigt att komma hem igen, men jag hoppas verkligen att jag och mamma gör om något liknande snart igen!

Slutade jobba för en timme sen och är bara hemma en sväng nu, men nu bär det av till älskade Morup och Niklas igen!

 

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Fan va de liter som ni ha haft trevligt:)

Hoppas vi hörs snart du kan väl ringa mig när du ha tid?? puss

2009-09-22 @ 19:45:34
URL: http://http://leopard90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0