Bästa veckan någonsin?!

Denna veckan kan omöjligt bli bättre! Igår hade jag en helt underbar kväll med Niklas, vi åkte ut med båten och fiskade i solnedgången och mumsade på baugetter han hade köpt med sig från Laxrökeriet. Det var så lugnt och mysigt med bara vi två på sjön utan några irriterande mobiler som ringde stup i kvarten. Sen började denna lediga dagen perfekt med ett glädjande samtal från mamma att jag har fått förlängt schema på jobbet (igen!) med fyra veckor. Tror ni jag blev glad eller?! De senaste dagarna har varit lite deppiga eftersom jag skulle sluta på torsdag, men nu må ni tro att mitt humör är på topp igen!

Veckan kommer avslutas med en kanonhelg i Göteborg med mamma. Shopping, hotellövernattning och Chippendales står på schemat. Ojojoj, som vi väntat på denna helgen. Ska bli så kul att bara jag och mamma ska göra något.

Solen strålar utanför, likaså mitt humör. Ska ansöka till några högskolekurser till våren nu, sen vid fyra ska jag in till stan och träffa Victoria, måste inhandla mig ett par bättre skor inför helgen.


KRAMKRAMKRAM!


Äntligen ska jag få se Chippendales, har tjatat på mamma om att få se deras show sen jag var 15 år typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0