spend your time well.

Dagarna bara rullar iväg och jag börjar sakta men säkert bli jobblös. Känns väl lite sådär, jag klarar mig iaf året med pengar och så men ändå.
Kom precis hem från stan, jobbade till två sen åkte jag och mamma ner till stan för en snabbfika samt lite ärenden i affärerna. Tänkte faktiskt sitta här vid datorn en stund nu och träna lite inför högskoleprovet nästa helg igen och leta jobb.

Helgen har varit kanon, var ledig lör-sön. Hela lördagen gick åt till att städa och fixa mat inför kvällen då Ulle och Jonis kom hem till oss. Vi hade det kanontrevligt hela kvällen och det blev lagom med dricka så söndagen blev inte förstörd.

Veckan kommer bara att bestå utav jobb, är dock ledig torsdag och då tänkte jag kolla med Sorto, Hedman och Tessan om vi allesammans kan ses över en lunch eller fika.

KRAMKRAM!


Kommentarer
Postat av: Victoria

sur på mig??

2009-10-12 @ 19:07:07
URL: http://leopard90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0