högskoleprovet.

Det är inte klokt att det redan är fredag och dags för helg igen. Veckan har gått så fort, och den har bara bestått utav tråkigt jobb. Lite blomsterland har det dock hunnits med så nu är det riktigt fint i sovrummet, samt att jag har solat två ggr så man har fått lite färg på sin bleka vinterkropp.
Kvällen spenderar jag hemma i skogstorp med mina kära föräldrar. Niklas jobbar natt och gjorde det igår också så jag kände inte riktigt för att sitta hemma själv så mamma och pappa erbjöd sig att hyra film och bjuda på pizza. Inte ett förslag man tackar nej till precis!
Det får inte bli alldeles för sent dock, ska upp rätt tidigt imorgon eftersom det är högskoleprovet på gymnasieskolan. Det börjar halv nio och slutar inte för ens strax efter fyra. Känner mig väl inte sådär jätte taggad precis, men det är lika bra att prova på det så jag inte går och skjuter på det. Jag kommer få stressa hem sen efter provet, då blir det bara till att snabbt göra sig iordning och sen förfesta en stund innan jag ska på 30-års kalas i Glommens samlingslokal. Söndagen blir nog rätt så lugn så det är mina helgplaner.

Nu är det dags för pizza och ett glas vin!  Trevlig helg, KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0