helgens bravader och veckans planer.

Hejsan svejsan!

Måndag igen och en ny vecka väntar. Helgen har varit kanon, i fredags tog jag och Niklas det lugnt med tacos och Idol, jag skulle upp tidigt och jobba på lördagen så det föll oss mest i smaken. Efter jobbet i lördags hjälpte jag Niklas med några saker och halv sju åkte vi till Vbg för att gå på bio. Flickan som lekte med elden blev det och herregud vilken bra film! Ni måste bara se den. På söndagen åkte jag direkt hem till skogstorp och hämtade den sista boken - Luftslottet som sprängdes. Har haft den jätte länge men inte kommit till skott att börja läsa. Söndagen bestod av trädgårdsarbete i Niklas farfars trädgård. Hur mysigt som helst att gå och kratta löv i det underbara vädret och fika på trappan i solen. Vi var rätt så möra efter det så vi slocknade i soffan rätt så tidigt.

Nu är jag hemma i skogstorp igen efter att ha jobbat. Jag kände inte för att sitta i lägenheten när det är så tråkigt väder så jag sitter hellre här framför datorn och får lite gjort.
Jag är ledig imorgon och då blir det nog att göra lite ärenden i stan. Ska på 30-års kalas i helgen och jobbar resten av veckan och behöver inhandla något att ha på mig. Om jag har tur kanske Therese hinner ses en stund imorgon?!. Så veckan består inte av så mycket mer än jobb och helgen högskoleprovet och fest.

Nehe, få något gjort var det!  KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0