skönt med ledighet.

Det har varit helt underbart med några lediga dagar denna veckan. Dock har jag väl blivit rätt så förslappad, tar rejäla sovmorgonar varje dag. Jackson-filmen i onsdags var jätte bra, lite svårt att förstå att han verkligen är död efter man sett den. Efter filmen åkte jag och mamma till Morup och då bjöd jag på käk, jag hade gjort kycklingpaj som blev väldigt uppskattad. Gårdagen var riktigt tråkig, jag gjorde inte ett dyft. På kvällen när Niklas skulle till verkstaden åkte jag till skogstorp och lånade med mig datorn, satt sen resten av kvällen och knapprade på den, hittade massa goda recept på julmat och kakor och annat gott. När Niklas kom hem var det tänkt att vi skulle gått slingan i Långås men den var redan släckt så vi åkte och tvättade volvon istället.

Jag sov rätt länge idag också och när jag vaknade hade jag tre små sussande och snarkande katter bredvid mig. Idag är jag dock inte ledig utan jobbar kväll från 14.15 - 21.30. Ska faktiskt bli rätt gött, det är skönt att jobba kväll. Fram tills dess vet jag inte vad jag ska göra, antagligen inte mer än duscha och äta middag samt lämna tillbaka till datorn.
Helgen är jag ledig och imorgon ska jag försöka få med mamma till några butiker, även pappa kommer hem och det är ju fars dag på söndag så får se vad det blir för firande.


KRAMKRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0