"mini-semester"

Nu är hösten verkligen här! I två dagar har vi haft grått och tråkigt väder. Typsiskt när jag valt att ha en liten "mini-semester" denna veckan. Jag fick nämligen förlängt på jobbet i två månader till (jiiippi!!!) så jag tyckte jag kunde unna mig lite ledighet denna veckan. Skulle jobbet på Dagcentralen igår men då hade jag så ont i min rygg att jag fick sjukanmäla mig. Ska bara jobba fredag kväll också sen är jag free! Det kommer alltså bli sovmorgonar, bakning, bio och lite shopping för min del.
Självklart unnade jag mig en sovmorgon idag och vid elva åkte jag och Therese till Varberg för lite shopping och julklappsspaning. Nu vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa till alla i julklapp, svårast är bara Niklas. Vad ska jag köpa?!
Jag köpte mig en underbar kofta i plommonlila, jätte fina muffinsformar och kalsonger till Niklas. Det är alltid lika trevligt att träffa Therese och det spelar ingen roll hur många veckor det går utan det känns ändå alltid så bra när man väl ses. Blev även bjuden på hudvårdsparty på torsdag kväll, trevligt trevligt!

Snart kommer väl älsklingen hem och då blir det nog biltvättning. Mindre kul, jag vet.
Nu ska jag beställa biljetter till Michael Jacksons This is it som går på bio nu till mig och mamma imorgon ikväll.

KRAMKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0