förkylning på g.

Godmorgon! Eller godmiddag borde jag kanske säga istället..

Ligger fortfarande i sängen med frukosten bredvid och laptopen i knät. Mår inte alls bra idag, har åkt på en förkylning så näsan rinner hela tiden och det känns som att mitt huvud ska gå i tusen bitar.
Ska jobba ikväll så försöker kurera mig med té och panodil. Egentligen borde jag inte jobba alls med tanke på vad jag jobbar med men så vet man också hur mycket det ställer sig på jobbet om man sjukskriver sig. Jag är ledig torsdag och fredag sen så det ska nog gå bra.

Imorgon har jag en shoppingdag framför mig, ska till Varberg (eventuellt..) och köpa julklappar och något klädesplagg till mig själv, och så ska jag till Cervera och Select i Fbg för att leta efter ett glöggset till mig och Niklas. Hoppas bara vädret inte är lika tråkigt som idag då det blåser och regnet vräker ner för då är det inget roligt att springa runt i affärer.
Fredagen består utav lussebullsbak (?!) hemma i skogstorp med mamma. Mums!

Det blir nog att jag ligger kvar här en stund till, sen får jag väl försöka fräscha till mig och laga mig något att äta.


kramkram


Kommentarer
Postat av: victoria

ses nån dag åh fika ja ha bakat i veckan så ja kan stå för fika:)miss u<3 kram

2009-11-22 @ 11:55:13
URL: http://leopard90.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0