Fars dag!

Jaha, då var det söndag igen och helgen över och snart dags igen för en jobbvecka. Gårdagen spenderades först i Niklas farfars trädgård med att kratta löv. Var riktigt skönt att vara ute en hel dag istället för att häcka inne framför tvn. Vid halv sju var vi bjudna till Jonathan och Ulle och där blev det en lugn filmkväll med gott käk.

Idag är det ju som ni förhoppningsvis vet Fars Dag så idag gäller det att uppvakta era pappor. Vi är bjudna på mat i skogstorp vid två så jag ska snart sätta igång och baka en morotskaka att ha med till fikat. Sen måste jag till Blomsterlandet och köpa en blomma med. Efter skogstorp blir det nog en sväng till Niklas föräldrar!
Så ser min söndag ut!
Veckan som kommer består bara utav jobb förutom på onsdag då jag är ledig och då blir det nog en tur till Gekås. Julen börjar närma sig och nu har man helt plötsligt en hel lägenhet att pryda. Ska bli sååå mysigt!


STOR KRAM TILL ER OCH SPECIELLT MIN KÄRA PAPPA! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0