streeessad.

Stress stress stress! Jag trodde aldrig jag skulle komma upp i morse. Det gick jätte bra att gå bredvid på jobbet igår, dock hade jag ju tänkt att jag skulle plugga en stund in på natten så jag slapp det idag men jag var alldeles för trött och jag var det fortfarande i morse och försov mig. Nu måste jag duscha, småfixa mig lite inför ikväll och sen åka till skolan halv tolv. Har prov i arbetsmiljö och säkerhet idag så måste hinna plugga lite inför det också, känner mig inte alls förberedd. Har inlämning också men den är jag inte färdig med.. suck!!
Direkt efter skolan måste jag hem och göra mig iordning sen åka till Vickan och förfesta lite för sen är det avslutningsmiddag för alla treor och lärare på Socitén i Varberg, ska bli jätte trevligt!

Vi hörs nog inte först förens imorgon! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0