otränad eller vadå?

Jag tror jag dör. Omg vilken träningsvärk jag har! Jag kan knappt stå upp, hur ska jag klara av denna dagen? Har sovit som en skit också, i flera dagar har jag sovit jätte oroligt och börjar bli riktigt trött på det nu.
Vårruset igår var riktigt trevligt och mysigt, är rätt nöjd med min och Victorias prestation, vi sprang och gick emellanåt och kom runt på ca; 45 min.
Idag har jag skola vid tolv till halv fyra, sen direkt efter det måste jag sätta mig på biblioteket och plugga, måste bl.a göra en ordentlig källhänvisning till mitt projektarbete. Jag hoppas verkligen Victoria vill göra mig sällskap annars kommer det bli sjuuukt långtråkigt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0