helgens bestyr.

Hej på er!

Lite dålig uppdatering, men jag börjar bli lite smått trött på att blogga. Förstår inte hur Blondinbella, Kenza och alla de andra jätte stora bloggarna orkar skriva så mycket varje dag. Fast hade jag fått de pengar de får, hade man nog mer än gärna bloggat..
Hur har min helg varit då?! Helt kanon! I fredags åkte jag hem till en kompis på kvällen och drack lite öl och softa, sov där och vi umgick fram på eftermiddagen igår också, sen blev det lite solning och packning inför idag. Vi träffades sen på kvällen igen och då gav vi oss ut i hans bil och åkte ner till Långasand och han käkade och jag drack kaffe. Ett jätte mysigt ställe, vill dit igen och sitta där och dricka vin! Kom hem rätt sent så unnande mig en lång sovmorgon idag. Ska ju ut på äventyr med skolan idag! Vi ska åka till Fegen och tälta och paddla kanot. Det är en tredjedel av vårt betyg typ så man måste verkligen följa med. Det ska faktiskt bli rätt kul, förutom tältningen då, usch!

Ska snart hoppa in i duschen och sen packa det sista, vi åker inte för ens halv tre och kommer hem imorgon runt middag igen!

Ha det fint allesammans!


6 dagar kvar till balen, och 12 dagar kvar till STUDENTEN!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0