friluftsliv i Fegen..

Herregud vad skönt det är att vara hemma igen efter ett dygn ute i vildmarken. När vi anlände till Fegen hade vi alla nog trott att vi bara skulle packa ur och sen paddla någon timme och sen resa tält etc. Men icke! All packning skulle ner i kanoterna och vi började paddla mot en ö mitt ute på sjön. Fy fan! Vi paddla i ca tre timmar och efter många svordomar från mitt hål var vi äntligen framme. Väl där reste vi tälten, fixade mat och tände eld.
 Eftersom vi var framme rätt sen flöt kvällen på rätt fort, men vi kom ändå inte i säng förens vid halv ett. Vi låg sex tjejer i ett tält som kändes som ett 4manna-tält. Men jag sov rätt gött ändå! Vi åkte upp redan sju på morgonen och vi började paddla hemåt igen runt åtta.
Det var otroligt skönt när man väl var hemma igen och jag däckade i sängen och sov gött i nästan tre timmar. Nu är jag dock pigg som bara den, men ska snart bege mig igen till ett mysigare sovställe! :)

Go'natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0