fegenfesten!!

Wohooo, idag är det en riktigt kalasbra dag! Regnet öser ner utanför och jag orkade inte pallra mig iväg till skolan, men det spelar som helst ingen roll för nu är det klappat och klart att det blir Fegenfesten imorgon :D Har gått och varit småtjurig hela veckan för att det antagligen inte skulle bli av, men nu har farsan erbjudit sig att hämta oss där på natten. Nu jäklar ska det festas!!

Som sagt, jag skippade skolan idag, åkte istället med mami och papi och handlade och besökte bolaget. Nu tänkte jag ta och plugga en stund, sen har jag lite småsaker som ska fixas. Det blir en lugn fredag idag, måste ju ladda inför imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: jennifer

hahaha, som jag ser det, du skolkade för att åka till ica o handla ;)

2009-05-08 @ 14:50:35
URL: http://totallyjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0