Fbg:s Unga BRÅ

Kickoffen med Unga BRÅ igår blev såå lyckad! Vi kom fram till många bra ideér, och vi hade det jätte trevligt. Känns så kul att vi äntligen börjar få igång det. Direkt efter kickoffen som var slut rätt sent åkte jag till en kompis där jag även sov över, kom runt halv tio imorse och då satte jag igång och pluggade inför morgondagens prov i samhäll b. kriminologi. sjukt svårt..
Jag har även varit i skolan och gått på min sista engelskalektion för resten av mitt liv (!), fick även reda på att jag får VG i betyg, härligt!
Sitter och pluggar inför provet nu också, vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Antagligen bara ta det lugnt för morgon är det en stor dag, BALEN!!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0