den perfekta dagen/kvällen.

Jag vet inte hur jag ska beskriva Fegenfesten! Den var helt otrolig, jag har inte haft så kul på länge (säger jag typ varje gång jag varit ute..). Jag drack och dansade hela kvällen, var så tråkigt när kvällen tog slut, kände som att jag kunde hållt på flera timmar till. Lätt att det blir Fegenfesten nästa år också!
Jag är iaf helt död idag då det blev alldeles för mycket av det goda igår (drickan var sjukt billig, öl/cider och shottar för endast 20 kr!!), ont i hela kroppen har jag också. Men det var helt klart värt det! Så idag tänker jag bara ta det lugnt och och plugga lite senare ikväll när huvudvärken släppt sig!


bilder från igår kommer senare eller en annan dag.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0