de senaste dagarna..

Hej!

Lite dålig uppdatering de senaste dagarna, vädret har helt enkelt varit för fint för bloggning. Vad har jag gjort då? I fredags var det som sagt grillning hos Vickans föräldrar och sen Harrys, det var en trevlig kväll men inget mer, var hemma redan vid ett för då började kvällen bli rätt tråkig. Sen gårdagen spenderades i trädgården och på stranden i bikini. Det var kallt som fasen på stranden så det dröjer nog innan jag beger mig dit igen. På kvällen hyrde jag och Victoria Twiligt (heeelt underbar film, jag ÄLSKAR Edward!! ). Var hemma rätt tidigt för nu ska vi snart bege oss till Halmstad för lite härlig shopping i det fina vädret. Har rätt mycket jag behöver köpa där så hoppas på att jag hittar allt och även hinner med en go fika!

Hörs kanske senare, om inte ha en fin dag!


Förresten, ÄNTLIGEN har Therese, Johanna och Johanna kommit hem efter fem veckor på Mallis, gud vad jag saknat er tjejer! Välkomna hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0