counting down.

Förkylning på gång.. Igen!.. Har redan varit förkyld tre gånger detta året typ..
Igår blev det en riktigt trevlig dag. Vickan kom hit vid tio så åkte vi till Varberg för lite shopping, jag hittade en klänning på Gina Tricot till avslutningsmiddagen nästa vecka. Jag tyckte den blev jätte snygg till mina nya gladiatorklackar, men det tyckte inte mamma som vanligt..
Direkt efter Vbg blev det frisören där jag färgade håret och vi bestämde lite kring min uppsättning till balen.
Vid nio tiden hämtade Birger upp mig och så åkte vi hem till Vickan och han slingade och klippte håret. Det var lite smått drygt att behöva sitta där och glo på i nästan två timmar, men men..

Nu blir det att lägga sig i solen och steeka + plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0